Je hebt gebruik gemaakt van de T-Mobile/Canal Digitaal actie, op deze pagina vind je veel informatie terug. Mocht je toch nog vragen hebben welke niet op deze pagina beantwoord worden mail deze dan naar t-mobile@businessmobile.nl.
Zakelijk Internet FTTH
Videobellen met een klant, razendsnel bestanden downloaden of een back-up naar de cloud maken. Met je nieuwe abonnement kan dit allemaal.
Snel en betrouwbaar
Met een directe aansluiting via het betrouwbare T-Mobile netwerk kun je razendsnel streamen en downloaden tot wel 100 Mbit/s. Verstuur je zakelijk veel (grote) bestanden? Kies dan voor een symmetrische internetverbinding. Je kunt dan net zo snel uploaden als downloaden.
Meer service, meer mogelijkheden
Haal alles uit je Zakelijke Internet aansluiting met uitgebreide service of extra diensten: kies je eigen Service Level Agreement of combineer Internet met PIN en alarm.
Mobiele telefonie
Maakt je ook gebruik van mobiele telefonie laat ons dit dan weten. Door je mobiele abonnement te combineren met je snelle internet aansluiting ontvangt je nog meer voordelen. Dit kan als je contract vrij bent, waar je abonnement nu loopt maakt niet uit.
FAQ
Krijg ik een vast IP-adres bij het internetabonnement?
Ja, je krijgt een vast IP-adres. Alleen bij een verhuizing krijg je een nieuw IP-adres.
Zijn e-mailadressen bij het internetabonnement inbegrepen?
Nee, een mailbox of e-mailadressen zijn geen onderdeel van je abonnement.
Wanneer gaat mijn Zakelijk Internet abonnement in?
Je Zakelijk Internet abonnement gaat pas in zodra de verbinding werkend is opgeleverd door de monteur. Hiervan ontvang je een opleverbevestiging per e-mail. Vanaf dat moment betaal je pas voor het abonnement.
Hoelang duurt het voordat mijn internetaansluiting wordt geleverd?
De levertijd hangt af van het type verbinding dat er geleverd wordt. Gemiddeld is de levertijd 6 tot 10 weken. Als er een nieuw aansluitpunt bij moet komen, zijn daar nog 2 tot 3 extra weken voor nodig. Tijdens de levering van de verbinding houden we je op de hoogte via e-mail. Zo weet je altijd waar je aan toe bent.
Welke apparatuur krijg ik en moet ik hiervoor betalen?
Bij je Zakelijk Internet abonnement krijg je een modem en een router in bruikleen. Je betaalt hier niet extra voor. Deze apparatuur is eigendom van T-Mobile. Bij opzegging van het abonnement moeten deze retour gestuurd worden naar T-Mobile. Volg hiervoor de retourinstructies. Deze ontvang je bij je opzegging.
Wat moet ik doen bij een eventuele storing?
Voor storingen op uw internetverbinding kunt u bellen met 0800-7112, de klantenservice is te bereiken op de volgende tijden. Werkdagen: 8:00 – 23:00 uur en in het weekend: 9:00 – 17:30 uur.
Zijn er extra kosten verbonden aan de installatie?
Nee. Voor de installatie betaal je normaal €125,-, maar tijdelijk krijg je de installatie bij aanschaf van een internetabonnement gratis. Apparatuur zoals het modem en de router krijg je in bruikleen zolang je abonnement loopt. Hier zijn geen kosten aan verbonden.
Welke werkzaamheden voert de monteur bij mij uit?
Vaak komt er eerst een monteur langs om te testen of de binnenkomende lijn goed is. Hierna plannen we een aparte afspraak in voor de installatie.
Bij de tweede afspraak sluit de monteur het modem en de router voor je aan en zorgt hij ervoor dat de verbinding werkt. Om de apparatuur aan te sluiten, is het noodzakelijk dat er twee stopcontacten aanwezig zijn bij het aansluitpunt. Deze stopcontacten worden niet door de monteur aangelegd. Ook andere werkzaamheden, zoals het doortrekken van kabels en het wegwerken achter de plinten, worden niet door de monteur gedaan
Hoeveel apparaten kan ik maximaal aansluiten op mijn internetverbinding?
Je mag zelf bepalen hoeveel apparaten je op je internetverbinding aansluit. Houdt er wel rekening mee dat gebruik van meerdere apparaten tegelijkertijd internetcapaciteit vraagt. Dit kan invloed hebben op de snelheid per gebruiker. De router die geleverd wordt heeft maximaal 4 poorten om een kabel op aan te sluiten.
Wat is de maximaal te behalen snelheid?
Aan de hand van je postcode berekenen we je verwachte maximale internetsnelheid. De daadwerkelijke snelheid kan variëren. We onderscheiden:
Maximale internetsnelheid
De maximale internetsnelheid op basis van de technische mogelijkheden op jouw adres. Dit wordt eventueel beperkt door de snelheid opgenomen in het contract van de afgenomen dienst.
Gemiddelde internetsnelheid
Dit is 85% of hoger van de maximale internetsnelheid. De gemiddelde internetsnelheid moet in tenminste 8 van de 10 metingen worden gemeten.
Minimale internetsnelheid
Dit is 75% of hoger van de maximale internetsnelheid. De minimale internetsnelheid moet in alle metingen gemeten worden.
Voordelen van de Canal Digitaal TV App
- Kijk live tv op je tv, telefoon, laptop of tablet
- Kijk terug, neem op of pauzeer
- Nu de 1e week gratis
- Daarna altijd maandelijks opzegbaar
- Canal+ Series: de beste Europese series in huis
Canal digital maakt gebruik van een app welke je op je smart TV installeert. Hieronder vind u de meest gestelde vragen over deze dienst
Wat is de Canal Digitaal Smart TV App?
Met de Canal Digitaal Smart TV App kijk je op je smart-tv direct naar je favoriete tv-programma’s, zonder kabels of kastjes. Je kan de Canal Digitaal Smart TV App downloaden in de appstore van je smart-tv.
Hoe kan ik 7 dagen gratis kijken met de Smart TV App?
Stap 1: Ga naar appstore van je smart-tv en zoek op ‘Canal Digitaal’.
Stap 2: Download de app, start deze op en voer je telefoonnummer in.
Stap 3: Klik op de link in de sms die je krijgt en kies een abonnement. Nadat je hebt besteld ontvang je een e-mail waarin wordt gevraagd een wachtwoord in te stellen. Je logt in op de Smart TV App met je e-mailadres en dit wachtwoord. Je kijkt de eerste maand gratis.
Klik hier voor een overzicht van tv-merken en –modellen waar je de Smart TV App op kunt gebruiken
Welke smart-tv’s zijn geschikt voor de Smart TV App?
Bekijk hier een overzicht van tv-merken en –modellen waar je de Smart TV App op kunt gebruiken.
Ik ben al klant van Canal Digitaal, wat nu?
Dan heb je al toegang tot de gratis Canal Digitaal Smart TV App!
Stap 1. Ga naar de appstore van je smart-tv en zoek op ‘Canal Digitaal’.
Stap 2. Download de app en start deze op.
Stap 3. Log in met je gebruikersnaam en wachtwoord voor Mijn Canal Digitaal of scan de QR-code op je tv-scherm met de mobiele Canal Digitaal TV App (ga naar ‘Meer’ > ‘Tv koppelen met QR-code’).
Wat zijn Canal+ Series?
De beste Europese kwaliteitsseries. Van komedie en drama tot politieke thrillers en detectives. Producties van eigen bodem, Canal+ en van andere partijen zoals de BBC. Bijna elke week wordt het aanbod aangevuld met nieuwe series en seizoenen.
Opzeggen
Nu je weet dat het nieuwe abonnement aangesloten gaat worden dien je het oude abonnement zelf op te zeggen. Ons advies is om enige overlap aan te houden zodat je nooit zonder internet komt te zitten. Er kan gaandeweg een vertraging optreden met de activering van de glasvezel of de huidige leverancier kan iets te enthousiast zijn bij het beëindigen van het oude abonnement. Door die overlap voorkom je dus stressvolle situaties, als ondernemer kun je namelijk niet meer zonder internet. Wij kunnen de opzegging helaas niet voor je doen omdat wij geen contractant zijn en deze opzegging dan ook niet verwerkt gaat worden. Wel willen we je uiteraard helpen met de opzegging van je huidige abonnement. Hieronder vind je de links naar de pagina’s van veel voorkomende aanbieders.
Heeft u nu een Ziggo abonnement klik dan hier om de opzegging te regelen
Heeft u nu een abonnement bij KPN klik dan hier om de opzegging te regelen.
Heeft u nu een abonnement bij T-Mobile klik dan hier om de opzegging te regelen